Bár sohasem voltam (eddig) cégtulajdonos, mégis úgy gondolom, hogy minden irodával rendelkező vállalkozásnak szüksége van egy helyiségre, amit tárgyalónak rendez be és amely kellemes légkört biztosít az üzleti tárgyalásokhoz. Ennek a helyiségnek a mérete nagyban kell hogy függjön attól, hogy egyszerre hány személy fog benne tartózkodni és kiválasztásakor azt is szem előtt kell tartani, hogy milyen tárgyalóasztalok és székek kerülnek be. Elképzelésem szerint a legkézenfekvőbb az, ha tárgyalóasztalt rakunk a helyiség közepére és azt rakjuk körbe megfelelő távolságot tartva irodaszékekkel. A székek szélessége már mutatni fogja, hogy milyen közelségbe érdemes rakni a tárgyalószékeket annak érdekében, hogy senki ne érezze kellemetlenül magát a másik közelsége miatt. A tárgyalószékek azért is praktikusak, mert könnyen mozgathatóak és általában akár egymásba is helyezhetőek a jobb helykihasználtság érdekében. Persze mint mondtam, ezek csak elméleti elképzeléseim és elképzelhető, hogy nem is ezeket tartják szem előtt egy tárgyaló kialakításánál.
Praktikus tárgyalók berendezése
Leave a reply